PADME Közérdekű adatok
1. SZERVEZETI, SZEMÉLYZETI ADATOK
2. TEVÉKENYSÉGRE, MŰKÖDÉSRE VONATKOZÓ ADATOK
2.1 Az alapítvány feladatára, hatáskörére és alaptevékenységére vonatkozó szabályok
2.1.1. Alapvető jogszabályok:
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
2.1.2. Alapító okirat
2.1.3. Szervezeti és Működési Szabályzat
2.1.4. Adatkezelési szabályzat
2.1.4.1. Adatkezelési tájékoztató
2.2 Nyilvános kiadványok
A HUG magazin ingyenesen elérhető az alábbi oldalon:
http://www.geopolitika.hu/hu/hug/
2.3 Az alapítvány Kuratóriuma által történő döntéshozatal
Döntéshozatal rendje:
Szervezeti és Működési Szabályzat
az Alapítvány Kuratóriumának és a Felügyelő Bizottság ügyrendjei
2.4 Hírek, közlemények
Az alapítvány által közzétett hirdetmények, közlemények és hírek itt érhetőek el: https://www.pallasalapitvanyok.hu/
2.5 Az alapítvány által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei
2.5.1. Az Alapítvány által kiírt pályázatok részletes leírása: http://www.pallasalapitvanyok.hu/palyazatok
2.5.2. Támogatási szerződések 2020 évi összefoglaló táblázata
2.5.3. Támogatási szerződések 2021 évi összefoglaló táblázata
2.5.4. Támogatási szerződések 2022 évi összefoglaló táblázata
2.6 Konferenciák
https://www.pallasalapitvanyok.hu/
2.7 Könyvek, folyóiratok, tanulmányok
https://www.pallasalapitvanyok.hu/
2.8 Működéssel összefüggő adatok
2.8.1 Ötmillió forint összeget meghaladó szerződések listája
3. GAZDÁLKODÁSI ADATOK
3.1 Az alapítvány éves beszámolói
3.1.1 2019-es beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.2 Kiegészítő melléklet (2019)
3.1.3 Könyvvizsgálói jelentés (2019)
3.1.4 2020-as beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.5 Kiegészítő melléklet (2020)
3.1.6 Könyvvizsgálói jelentés (2020)
3.1.7 2021-es beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.8 Kiegészítő melléklet (2021)
3.1.9 Könyvvizsgálói jelentés (2021)
3.2 Az alapítványnál foglalkoztatottak létszáma és juttatásai
3.2.1 Teljes munkaidőben foglalkoztatott munkavállalók létszáma összesen: 10 fő
3.2.2 Vezetők és vezető tisztségviselők rendszeres juttatásai: összesen 4.870.000 Ft/hó
4. ADATIGÉNYLÉS RENDJE
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igényeket az alapítvány az Adatkiadási Szabályzatában foglaltak szerint teljesíti.
5. ÁLTALÁNOS, ÖNKÉNTESEN KÖZZÉTETT ADATOK
A Pallas Athéné Alapítvány által felújított Bölcs Vár épülete illetve a felújítást vezető tervezőcsapat 2019-ben elnyerte az UNESCO nemzetközi műemlékvédelmi szervezete által alapított ICOMOS-díjat, a magyar építészeti kultúrát és értékeket megőrizni hivatott építészeti alkotásokat elismerő Pro Architectura díjat, a Budapest Főváros Önkormányzata és a Budapesti Építész Kamara által közösen kiadott Budapest Építészeti Nívódíjat, valamint a 2019-ben már tizenkilencedik alkalommal meghirdetett Építőipari Nívódíjat is.
6. GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK
Optima Befektetési-, Ingatlanhasznosító és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye: 1013 Budapest, Döbrentei utca 2.
- Cégjegyzékszáma: 01-10-048464
- az Alapítvány részesedésének mértéke: 100% (6 darab kettőszázmillió forint névértékű törzsrészvény)
Budapest Centre For Long-term Sustainability Korlátolt Felelősségű Társaság
- Székhelye: 1014 Budapest, Úri utca 72.
- Cégjegyzékszáma: 01-09-384747
- az Alapítvány részesedésének mértéke: 50% (húszmillió forint névértékű törzsrészvény)