PADME Közérdekű adatok
1. SZERVEZETI, SZEMÉLYZETI ADATOK
2. TEVÉKENYSÉGRE, MŰKÖDÉSRE VONATKOZÓ ADATOK
2.1 Az alapítvány feladatára, hatáskörére és alaptevékenységére vonatkozó szabályok
2.1.1. Alapvető jogszabályok:
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
2.1.2. Alapító okirat
2.1.3. Szervezeti és Működési Szabályzat
2.1.4. Adatkezelési szabályzat
2.1.4.1. Adatkezelési tájékoztató
2.2 Nyilvános kiadványok
A HUG magazin ingyenesen elérhető az alábbi oldalon:
http://www.geopolitika.hu/hu/hug/
2.3 Az alapítvány Kuratóriuma által történő döntéshozatal
Döntéshozatal rendje:
Szervezeti és Működési Szabályzat
az Alapítvány Kuratóriumának és a Felügyelő Bizottság ügyrendjei
2.4 Hírek, közlemények
Az alapítvány által közzétett hirdetmények, közlemények és hírek itt érhetőek el: https://www.pallasalapitvanyok.hu/
2.5 Az alapítvány által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei
2.5.1. Az Alapítvány által kiírt pályázatok részletes leírása: http://www.pallasalapitvanyok.hu/palyazatok
2.5.2. Támogatási szerződések 2020 évi összefoglaló táblázata
2.5.3. Támogatási szerződések 2021 évi összefoglaló táblázata
2.5.4. Támogatási szerződések 2022 évi összefoglaló táblázata
2.5.5. Támogatási szerződések 2023 évi összefoglaló táblázata
2.5.6. Támogatási szerződések 2024 évi összefoglaló táblázata
2.6 Konferenciák
https://www.pallasalapitvanyok.hu/
2.7 Könyvek, folyóiratok, tanulmányok
https://www.pallasalapitvanyok.hu/
2.8 Működéssel összefüggő adatok
2.8.1 Ötmillió forint összeget meghaladó szerződések listája
3. GAZDÁLKODÁSI ADATOK
3.1 Az alapítvány éves beszámolói
3.1.1 2019-es beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.2 Kiegészítő melléklet (2019)
3.1.3 Könyvvizsgálói jelentés (2019)
3.1.4 2020-as beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.5 Kiegészítő melléklet (2020)
3.1.6 Könyvvizsgálói jelentés (2020)
3.1.7 2021-es beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.8 Kiegészítő melléklet (2021)
3.1.9 Könyvvizsgálói jelentés (2021)
3.1.10 2022-es beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.11 Kiegészítő melléklet (2022)
3.1.12 Könyvvizsgálói jelentés (2022)
3.1.13 2023-as beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.1.14. Kiegészítő melléklet (2023)
3.1.15 Könyvvizsgálói jelentés (2023)
3.2 Az alapítványnál foglalkoztatottak létszáma és juttatásai
3.2.1 Teljes munkaidőben foglalkoztatott munkavállalók létszáma összesen: 11 fő
3.2.2 Vezetők és vezető tisztségviselők rendszeres juttatásai összesen: 5.649.200 Ft/hó
4. ADATIGÉNYLÉS RENDJE
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igényeket az alapítvány az Adatkiadási Szabályzatában foglaltak szerint teljesíti.
5. ÁLTALÁNOS, ÖNKÉNTESEN KÖZZÉTETT ADATOK
A Pallas Athéné Alapítvány által felújított Bölcs Vár épülete illetve a felújítást vezető tervezőcsapat 2019-ben elnyerte az UNESCO nemzetközi műemlékvédelmi szervezete által alapított ICOMOS-díjat, a magyar építészeti kultúrát és értékeket megőrizni hivatott építészeti alkotásokat elismerő Pro Architectura díjat, a Budapest Főváros Önkormányzata és a Budapesti Építész Kamara által közösen kiadott Budapest Építészeti Nívódíjat, valamint a 2019-ben már tizenkilencedik alkalommal meghirdetett Építőipari Nívódíjat is.
6. GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK
Optima Befektetési-, Ingatlanhasznosító és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye: 1013 Budapest, Döbrentei utca 2.
- Cégjegyzékszáma: 01-10-048464
- az Alapítvány részesedésének mértéke: 100% (6 darab kettőszázmillió forint névértékű törzsrészvény)
Budapest Centre For Long-term Sustainability Korlátolt Felelősségű Társaság
- Székhelye: 1014 Budapest, Úri utca 72.
- Cégjegyzékszáma: 01-09-384747
- az Alapítvány részesedésének mértéke: 50% (húszmillió forint névértékű törzsrészvény)