Újabb szakmai sikerkönyv a Pallas Athéné Könyvkiadó gondozásában

A 2017-ben létrejött Pallas Athéné Könyvkiadó fő célkitűzése olyan közgazdaságtani/pénzügyi és menedzsment könyvek megjelentetése magyar nyelven, amelyek a gyakorlatban is alkalmazható ismereteket és tudást biztosítanak olvasóik számára. A kiadó által ma bemutatott Az üzleti modellek radikális átalakítása – Hogyan szerezzünk versenyelőnyt egy forradalmian új világban? című kiadvány gyakorlati kézikönyvként szolgálhat a változást tervező, vagy a változás folyamatát éppen megélő vállalatvezetők számára.

A kötet szerzői, Carsten Linz – Günter Stewens – Alexander Zimmermann, valamennyien a stratégiai menedzsment elismert szaktekintélyei. Közös munkájuk során több száz vállalatot és üzletágat tanulmányoztak, több száz vezetővel folytattak egyeztetéseket. Azt tapasztalták, hogy a cégek számára a verseny élvonalához való tartozás elengedhetetlen az üzleti modelljük alapvető megváltoztatása nélkül. A Pallas Athéné Kiadó gondozásában most megjelenő könyv célja, hogy a vállalatvezetőket végigkísérje az üzleti modell radikális átalakításának folyamatán és segítse a kihívásokra való reagálásukat.

A kiadó idén februárban jelentette meg Boyé Lafayette de Mente Kínai észjárás, áprilisban pedig Geoff Mulgan A nagy elme című könyvét.

A megjelent könyvek megvásárolhatók awww.pallasathenekiado.hu oldalon, a webshopon keresztül.

A Pallas Athéné Könyvkiadónál megjelenő könyvekről és a hozzájuk kapcsolódó eseményekről további hasznos információkat olvashatnak a kiadó Facebook (www.facebook.com/PallasAtheneKiado) oldalán.